Català
VidaCaixa Blog

Alimentació i hàbits saludables per a persones grans

Alimentació i hàbits saludables per a persones grans

Sabies que quan ens fem grans pot disminuir la gana i la set?

T’han explicat alguna vegada que les persones grans perden massa muscular i densitat òssia?

Tal com passa a totes les etapes de la vida d’un ésser humà , l’organisme experimenta una sèrie de canvis que requereixen d’unes atencions especials per seguir gaudint del nostre dia a dia. Per aconseguir-ho, hi ha dos factors claus: l’alimentació i els hàbits saludables. Es tracten de petits consells i accions que podem incloure en els nostres costums de tal manera que, amb un mínim esforç i sense adonar-nos, aconseguirem sentir-nos bé.

Amb la voluntat de fer-ho encara més fàcil, la Fundación Edad & Vida ha publicat la Guia per a l’alimentació i nutrició de la gent gran, una guia dissenyada amb un enfocament pràctic i accessible que ens ajuda a concentrar en un sol document les pràctiques i costums més aconsellables pels especialistes. Aquesta Guia inclou les racions diàries recomanades d’aliments per a la gent gran, consells per realitzar una compra saludable i econòmica i exemples d’exercicis físics fàcils i senzills. També conté recomanacions nutricionals específiques per a persones que pateixen malalties habituals en la tercera edat, com són diabetis, hipertensió arterial i osteoporosi. I és que, com ja va dir l’any 460 AC Hipòcrates, el pare de la medicina, “Som el que mengem“. Podem gaudir plenament al llarg de tota la nostra vida si adoptem uns hàbits saludables.

Això també t’agradarà

I tu, tens cap dubte?

Pregunta als nostres experts

Todos los campos son obligatorios

Aquest web utilitza cookies per millorar l'experiència de navegació. Si continues navegant, considerem que acceptes que n'utilitzem. Més informació aquí.