Daniel Morales guanya la 7ª edició del PREMI Feel GoodTM

L’obra premiada pel jurat, “On estiguin els meus amics”, és un bell elogi a l’amistat, a l'obertura als altres i a la valentia necessària per viure d'acord amb el que un és.
Daniel Morales, filòsof, escriptor i traductor establert a Londres, ha estat escollit guanyador de la setena edició del PREMIO FEEL GOODTM per la seva novel·la “On estiguin els meus amics”. El jurat integrat per Jordi Nadal, editor i fundador de Plataforma Editorial; Pep Marí, psicòleg i autor de diversos llibres en l’editorial; i Ana María Ruiz, infermera guanyadora del guardó a la darrera edició per “Llibres que salven vides”, ha donat a conèixer la seva decisió aquest matí. “On estiguin els meus amics” és, en paraules dels responsables d’aquest premi, “un bell elogi a l’amistat, a l'obertura als altres i a la valentia necessària per viure d'acord amb el que un és”.
El PREMIO FEEL GOODTM, organitzat per Plataforma Editorial i impulsat per VidaCaixa, és un certamen literari amb la finalitat de promoure l'optimisme entre escriptors i lectors a partir d'històries amb autenticitat i sentit que transmetin alegria i benestar, que contagiïn idees positives i que sobretot ajudin a ser més forts i més feliços, i a viure amb entusiasme. El premi està dotat con 5.000€ i la publicació del llibre en el catàleg de Plataforma Editorial.
Daniel Morales ha declarat: Guanyar el PREMIO FEEL GOODTM ha estat una gran sorpresa i una enorme alegria. Aquest llibre és el resultat d'una crisi i d'una troballa. La crisi va sorgir quan vaig comprovar que ja no podia confiar en la literatura. Els meus llibres preferits eren tots ombrívols i, darrerament, en lloc d'ajudar-me a les males temporades, no feien més que enfonsar-me encara més. I els llibres optimistes em semblaven babaus, de manera que vaig viure un temps distanciat del que més estimava, fins que es va produir la troballa: William Saroyan. Els seus llibres em van demostrar que la bona literatura no està renyida amb l'optimisme, i a la seva ombra he escrit aquesta novel·la.”
“On estiguin els meus amics” estarà a totes les llibreries a partir de 10 de novembre.