La teva privacitat és important per a nosaltres

VidaCaixa utilitza cookies pròpies i de tercers per analitzar la teva navegació amb finalitats estadístiques de personalització (e.g. idioma) i publicitaris, inclòs el mostrar publicitat personalitzada a partir d'un perfil elaborat sobre la base de la teva navegació.
Prem per tenir més informació o per configurar o rebutjar el seu ús . També pots acceptar totes les galetes prement el botó "Acceptar i seguir navegant"

VidacaixaCorporativoBuscadorHeader

Publicador de continguts

Pilar González de Frutos, nova consellera independent de VidaCaixa

Madrid, 25 de març de 2024. Pilar González de Frutos ha estat nomenada consellera independent de VidaCaixa, en substitució de Paloma Jiménez Baena, que ha finalitzat el seu mandat després de 6 anys en els que ha dut a terme una gran tasca.

Pilar González de Frutos ha dedicat tota la seva vida professional al sector assegurador. Ha presidit la Unió Espanyola d'Entitats Asseguradores i Reasseguradores (UNESPA) durant els últims 20 anys i també ha estat presidenta de la Federació Interamericana d'entitats d'assegurances (FIDES), vicepresidenta de CEOE i membre del board de Insurance Europe.Dona asseguda a taula, somrient i amb les mans entrellaçades.

Llicenciada en Dret per la Universitat Autònoma de Madrid (UAM), l’any 1980 es va incorporar al Cos Superior d'Inspectors d'Assegurances de l'Estat. Va realitzar tasques de supervisió a asseguradores entre 1980 i 1983, any en què va ser destinada al Consorci de Compensació d'Assegurances on va romandre fins al gener de 1997. Va ser directora d'Operacions d'aquest ens públic durant 8 anys.

Al gener de 1997 va ser nomenada directora general d'Assegurances i Fons de Pensions pel Consell de Ministres, responsabilitat que va exercir fins al desembre de 2002. També va treballar en la Inspecció dels serveis del Ministeri d'Hisenda, fins que al juny de 2003 va accedir a la presidència de UNESPA.

Consell d’Administració de VidaCaixa

El Consell d’Administració de VidaCaixa té la missió de dirigir, gestionar i representar a la companyia. Està integrat per Jordi Gual Solé (President), Tomás Muniesa Arantegui (Vicepresident), Javier Valle T-Figueras (Conseller Director General), Víctor Manuel Allende Fernández, Natividad Capella Pifarré, Esperanza del Hoyo López, Jordi Deulofeu Xicoira, Mª Dolores Pescador Castrillo, Xavier Ibarz Alegría, Pilar González de Frutos, José María Leal Villalba, Juan Manuel Negro Balbás, Francisco García-Valdecasas Serra, Rafael Villaseca Marco (Consellers), Óscar Figueres Fortuna (Secretari no conseller) i Pablo Pernía Martín (Vicesecretari no conseller).

VidacaixaForm New

Subscriu-te al nostre butlletí electrònic

Aprendràs a gaudir del teu futur sense preocupacions