[F32] Normas de participación en RRSS


Normes de participació en XXSS

Gràcies per formar part de la comunitat de VidaCaixa.

VidaCaixa treballa els canals de xarxes socials per oferir als usuaris un espai on poder comentar i compartir informació relacionada amb les seves activitats, productes, serveis i temes que envolten l’estalvi, el benestar i la qualitat de vida. VidaCaixa creu en la llibertat d’expressió i concep els canals de xarxes socials com un espai d’intercanvi d’informació i punt de contacte amb els usuaris, malgrat que algunes opinions no s’identifiquin amb les de VidaCaixa.

ACCEPTACIÓ DE NORMES SOCIALS D’ÚS

En interactuar amb VidaCaixa o ser membre de les seves plataformes socials, l’usuari accepta quedar vinculat per aquestes normes socials d’ús, així com per altres polítiques aplicables publicades per VidaCaixa i els seus perfils. VidaCaixa pot, a la seva discreció, publicar normes d’ús i/o de contingut d’usuari, les quals s’aplicarien a l’hora de fer servir les plataformes socials, sense perjudicar les polítiques pròpies de cada xarxa social.

NORMES SOCIALS D’ÚS

Per garantir que tots els usuaris se sentin còmodes als espais de xarxes socials i que aquests funcionin com un espai de convivència d’opinions on es respectin els drets dels usuaris, VidaCaixa presenta a continuació unes regles bàsiques d’actuació:

  • S’utilitzarà un llenguatge adequat, de manera que s’evitin la desqualificació personal, comentaris negatius, l’insult, paraules malsonants o termes que puguin faltar al respecte als qui formen part de la comunitat de VidaCaixa, a la mateixa companyia i als seus empleats.
  • La persona que duu a terme el comentari serà l’única responsable del seu contingut, així com de les manifestacions o opinions que s’efectuïn al respecte.
  • No està permès fer comentaris que continguin contingut racista, sexista, obscè, o publicar text o imatges amb un contingut il·legal, obscè, difamatori, amenaçador, racista o xenòfob que inclogui falsedats. En general, no es permet la presència de qualsevol contingut que pugui ser il·legal, ofensiu i/o malmetre la imatge de VidaCaixa o els seus treballadors, així com de terceres persones, i/o pugui suposar una violació dels seus drets. Aquest requisit es tindrà especialment en compte en publicacions on apareixen empleats de VidaCaixa i el contingut dels quals no tingui relació amb l'exposat en els comentaris del usuari. En aquests casos s'haurà de contactar amb atenció al client mitjançant el següent formulari https://www.vidacaixa.es/ca/atencio-al-client/formulari-contacta.
  • No es permet incloure contingut que pugui promocionar o publicitar productes o serveis de l’usuari o de tercers, així com missatges que puguin ser qualificats com a correu brossa.
  • És obligatori respectar els drets de propietat industrial i/o intel·lectual de tercers quan s’incloguin elements com ara marques, fotos, textos, vídeos o enllaços.
  • S’evitarà compartir informació privada o dades personals al mur de qualsevol xarxa. Per evitar la divulgació de la informació personal i facilitar la resposta, el millor canal per adreçar-se a VidaCaixa és el missatge privat. Per a més informació sobre com actua VidaCaixa, consulteu l’avís legal.
  • VidaCaixa no es fa responsable de les opinions, manifestacions o comentaris dels usuaris i que no representen necessàriament l’opinió de VidaCaixa.

A més, els continguts que es publiquen estan sotmesos a les polítiques i normes d’ús de Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, TikTok o de la xarxa social corresponent.

Si un usuari no se sent còmode amb els usos o comentaris de qualsevol usuari contraris a les normes, hi ha la possibilitat de comunicar-ho a VidaCaixa o, fins i tot, reportar-ho a la xarxa social en qüestió.

Si qualsevol usuari vol deixar de formar part de la comunitat, pot prémer el botó “ja no m’agrada” o “deixar de seguir”. Malgrat que les raons per les quals es decideixi deixar de seguir el perfil siguin personals, VidaCaixa acceptarà que es comuniquin per tal de millorar la seva activitat a les xarxes socials.

En el cas que un usuari de la comunitat de VidaCaixa, o que interactuï amb VidaCaixa, els seus empleats o els seus seguidors a través de les publicacions de la companyia, incompleixi les normes de comportament que s’han descrit aquí:

  • VidaCaixa es reserva el dret d’eliminar, bloquejar, cancel·lar, suspendre o no validar continguts que puguin ser contraris a aquesta política.
  • VidaCaixa es reserva el dret d’impedir a l’usuari l’accés a la seva comunitat.
  • VidaCaixa es reserva el dret de modificar aquesta política i les seves normes en qualsevol moment i sense previ avís, així com suspendre de manera temporal o permanent aquest servei.