Publicador de continguts

VidaCaixa i everis, guardonades amb el millor projecte europeu d'experiència de client

Premi Constantinus 2015

El jurat, format per un grup internacional d'experts del sector de la consultoria de negoci, ha reconegut l'excel•lència del projecte pel seu nivell d'innovació i el seu impacte en la societat.

L'objectiu d'aquest treball ha estat dissenyar una nova estratègia de relació amb els clients en matèria de previsió.

El projecte ha estat creat per passar d'un model basat en transaccions i venda de productes a un model orientat a relacions de llarg termini i solucions per a les diferents etapes vitals.

Barcelona, 17 de novembre de 2015. VidaCaixa, filial de CaixaBank, i la consultora multinacional everis, han estat guardonades en l'edició dels Premis Europeus Constantinus 2015, que reconeixen els millors projectes d'Europa en l'àmbit de la consultoria de negoci per promoure la competència internacional, pel projecte “Transformation towards a differential client experience”.

L'objectiu del projecte ha estat dissenyar una nova estratègia de relació amb els clients, en matèria de previsió, i crear experiències úniques i memorables basades en un enfocament diferencial en el mercat per potenciar el lideratge i posicionament de l'entitat.

El jurat dels Premis Europeus Constantinus està format per un grup internacional d'experts del sector de la consultoria de negoci que ha reconegut l'excel•lència del projecte de VidaCaixa i everis i el seu nivell d'innovació, així com el seu impacte en la societat. Concretament, “Transformation towards a differential client experience” ha estat premiat pel seu innovador model de relació, basat en la comunicació emocional i els simuladors.

Antonio Trueba, Director General de VidaCaixa, i Adriana Acevedo, sòcia d'everis i responsable del projecte, han rebut el guardó al Cercle del Liceu de Barcelona, que ha estat lliurat per Vicenzo Lattanzio, President de la Federació Europea d'Associacions d'Empreses Consultores (FEACO), que organitza els Premis Europeus Constantinus, i a la qual pertany l'Associació Espanyola d'Empreses de Consultoria (AEC).

Nova proposta de valor

El projecte ha fet possible una nova proposta de valor orientada a aconseguir el benestar per al client, traspassant la visió tradicional de valor econòmic de les transaccions i productes per a l'entitat. A més, s'hi ha incorporat l'enfocament d'un comitè d'experts en matèries socials com l'educació, la neurociència, l'antropologia i la publicitat, així com la funció pública, perquè aportin la seva visió i contribueixin a millorar l'experiència del client. Tot plegat pensat per passar d'un model basat en transaccions i venda de productes a un altre que estigui orientat a relacions de llarg termini i solucions per a les diferents etapes vitals del client que responguin a les seves necessitats per a la jubilació.

Segons Sonia Torres, Directora de Màrqueting de VidaCaixa, “aquest projecte ha estat el primer pas cap a una nova estratègia que la companyia refermarà en els propers anys dins del seu pla estratègic. Per això, i en base a aquesta primera experiència, està previst impulsar diverses iniciatives de transformació en la forma en què abordarem el negoci de previsió. Sense oblidar que, part d'aquest èxit, el podrem aconseguir gràcies a l'alineament amb l'estratègia de CaixaBank i a l'alta implicació de totes les àrees”.

Per la seva banda, Adriana Acevedo, sòcia d'everis i responsable del projecte, assenyala que amb aquest projecte “hem transformat la relació de l'asseguradora amb el client cap a un model més emocional, per sensibilitzar-lo respecte a les seves necessitats de seguretat i les dels seus, tot acompanyant-lo en les preses de decisions i ajudant-lo a estalviar i a treure el màxim partit dels seus estalvis, per tal que pugui gaudir il•lusionat de la seva jubilació”.

Sobre VidaCaixa

VidaCaixa és l'entitat líder en previsió social complementària a Espanya i està integrada a CaixaBank. Gonzalo Gortázar és el President de VidaCaixa, Tomàs Muniesa n'és el Vicepresident Executiu-Conseller Delegat i Antonio Trueba, el Director General.

L'entitat disposa de 4,1 milions de clients i és la companyia líder en plans de pensions, tant en el total del mercat, on ha guanyat 2,7 punts, fins a arribar a una quota de mercat del 21,2%, com en plans individuals, amb un 19,9% de quota (dades d'Inverco).

Sobre everis an NTT DATA Company

everis és una empresa del grup NTT DATA que ofereix solucions de negoci, estratègia, desenvolupament i manteniment d'aplicacions tecnològiques, i outsourcing. La companyia, que desenvolupa la seva activitat en els sectors de telecomunicacions, entitats financeres, indústria, utilities, energia, Administració pública i sanitat, va aconseguir una facturació de 691 milions d'euros en l'últim exercici fiscal. Actualment disposa de 13.000 professionals, distribuïts en les seves oficines i centres d'alt rendiment en 12 països.

La consultora pertany al grup NTT DATA, una companyia líder en el sector de les TI i soci global d'innovació que disposa de 75.000 professionals en més de 40 països. La integració a NTT DATA permet a everis ampliar les solucions i serveis per als seus clients, i augmentar les seves capacitats i recursos tecnològics, geogràfics i financers, per així poder donar les respostes més innovadores als seus clients.

Descarrega la nota de premsa