Publicador de continguts

Resultats del Grup

Després de nou mesos des del seu llançament, el negoci d’assegurances d’automòbils aconsegueix els objectius previstos, amb més de 30.000 pòlisses comercialitzades i un volum de primes de 19 milions d’euros.

VidaCaixa Previsió Social, la divisió per al mercat d’empreses, supera els 26.000 clients corporatius, amb un fort impuls del segment de petites i mitjanes empreses, que creix un 76%.

El negoci d’assegurances de risc impulsa el creixement comercial del Grup, amb un increment en primes superior al 17%.

Malgrat les difícils condicions per a l’estalvi arran de l’estancament de les assegurances col·lectives i l’efecte de l’IRPF sobre els plans de pensions individuals, el 2007 VidaCaixa incrementa els seus recursos gestionats i els situa en més de 27.500 milions d’euros.

En l’exercici 2007, VidaCaixa –el Grup Assegurador de ”la Caixa”–, integrat en el holding Criteria CaixaCorp, va obtenir un benefici net consolidat de 160,5 milions d’euros, un 25% més que l’any anterior. El nombre de clients individuals se situa en més de 3 milions de persones, un 6% més que el 2006, mentre que el nombre d’empreses clients puja a 26.000, un 63% més.

Descarregar la nota de premsa

Presentació de resultats